bertenhenny2018.reismee.nl

Denemarken

Zo we laten eens iets van ons horen. De eerste week zit erop . De reis door Duitsland moeten we snel vergrtdn. Tot 25 km voor Osnabruck ging het prima daarna deden we anderhalf uur over 12 km. De volgende dag hebben we metten de autobahn vaarwel gezegd en zijn provinciaal gaan rijden.

We hebben een heerljjjke week gehad in Denemarken. Prachtig weer. Leuke plaatsjes bezocht . Begonnenmet Tonder ,en dezelfde dag ook Ribe. Mooie oude stad met prachtige Kathedraal. Heel oud maar met een heel moderne altaar beschildering. In Hanstholme pp een leuke kleine campjng gestaan aan een meertje. Fijne fiets tochten gemaakt door div. natuurparken.

Daarna weer op weg naar Hirsthals en Skagen. Leuk om te zien en lekker levendig met veel toeristen. De volgende dag stond kasteel Voergaard op het programma. Daar aan gekomen bleek het alleen open op zaterdag en zondag of voor groepen. Even gekletst met de dame van de balie en toen mochten we meelopen met een groep Americanen van een cruise schip. ,waar heb ik die eerder gezien,

De laatste dag in Denemarken hebben Kopenhagen gedaan, waren hier al eerder geweest op onze grote fiets tocht door dit land. Morgen gaan we naar Zweden.

Nog een nieuw woord geleerd deze week. Ik had koude voeten van de airco in de cabine, maar dat kwam omdat ik , blote sokken schoenen aan had, volgens Bert

Co van der Straaten .

Ben blij dat ik weer mee mag reizen en mooie foto's mag bekijken geniet er samen van en ik geniet mee Liefs Co .

Fred en Ingrid

Jullie hebben het beste weer van Europa, zo te zien. Hoe gaat het ermee en waar zijn jullie? Alles goed? Al 2 weken niets van jullie vernomen. Hier is het ook erg warm geweest; nu wat aangenamer. Groetjes.